Minőségpolitika
MINŐSÉGPOLITIKAI NYILATKOZAT
A Felnőttképzési, Pedagógiai és Humán Szolgáltató Nonprofit Kft alapvető célja, hogy megbízható, kiszámítható gyors és színvonalas, a piaci igényekhez igazodó EU-konform felnőttképzési szolgáltatást nyújtson. Figyelemmel kísérjük és munkánkba beépítjük az IPAR 4.0. és a Szakképzés 4.0 stratégia főbb elemeit, stratégiai céljait. Ennek keretében a régió munkaképes korú lakosai számára lehetőséget kívánunk nyújtani, hogy magas színvonalú felnőttképzés során eredményesen sajátíthassanak el korszerű szakmai ismerteket, fejlődjön szakmai és személyes kompetenciájuk.
Támogatjuk a dolgozók korszerű technológiák megismerésére irányuló továbbképzéseit a megrendelői igények maximális figyelembevételével. Minőségpolitikánkban elsődleges a partner központúság. Ezért nagy körültekintéssel alkalmazzuk a felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatásainkkal kapcsolatos elvárásokat.
Fő feladatunk, hogy a képzéseinken résztvevők a munkaerőpiacon használható tudást szerezzenek. Hangsúlyt fordítunk minőségirányítási rendszerünkre, melyet a hatékony és eredményes működés érdekében – a jogszabályi előírások és a munkaerőpiac igényeinek maximális figyelembevételével – folyamatosan fejlesztünk, amelynek alapja az adatgyűjtés, elemzés, önértékelés. Felnőttképzési programjainkat megrendelőink elvárásai alapján, célra, személyre és szervezetre vonatkozóan készítjük el és valósítjuk meg, figyelembe véve a helyi, és regionális sajátosságokat, lehetőségeket. A felnőttképzési tevékenységünk minőségére vonatkozó intézményi stratégiánk alapja, hogy munkatársainkkal közösen értékeljük a szervezet tevékenységeit, átgondoljuk a vezetőség felelősségét, a szervezet céljait, az azokhoz vezető utakat. (…)
MINŐSÉGCÉLOK
MINŐSÉGSTRATÉGIA
Képzések átlageredménye 2020. év